Powrót do spisu treści

DOM SWÓJ- Aleja Zwycięstw (skala nr 6)

Dom - twój dom ma 4 strony, które są iluzją, dwa progi, których się nie przekracza, podłogę, którą zbudowano z bali i dach, co sprowadza gwiazdy na ziemię. Ten dom ma twoje imię i zwie się twoim przeznaczeniem. Tworzy go 5 elementów: pokora, zadośćuczynienie, miłość, porządek, sprawiedliwość, które wynikają z waszej doskonałości i są odpowiednikiem zawartego w was światła. Ten Dom tworzycie w ŚWIĄTYNI SERCA.

Jest on odzwierciedleniem waszych snów o potędze ducha nad materią. Dziś poświęcimy czas na wasze odrodzenie w krainie snów na poziomie egzystencji. Dziś wrócimy do CZARNEJ WIEŻY, która przypomni wam o tym, że jesteście wyposażeni we wszystkie przymioty, dzięki którym potraficie zapanować nad egzystencjonalną rzeczywistością. Nic w was nie jest zbędne ani zapomniane, a wszystko spaja wasze imię. Imię może być tylko jedno, choć może być ono zamienne. Posługiwanie się dwoma rozbija wasze struktury energetyczne i zabija samą istotę człowieczeństwa, która jest jednorodna i zawsze dąży do zgrupowania się w jedną całość, pewność, odwagę i rytuał zmian, atrybuty niezbędne do panowania nad własnym życiem, a więc i przeznaczeniem.

System musi doprowadzić do tego, by człowiek był zabity w swoim imieniu, odbierają mu imię, dodając imię, itd. Można się ukryć za 1, 2 maską, a właściwie to człowieka nie ma, chodzi o utratę własnej tożsamości, to jak obóz. Czarna Wieża jest po to, byście nic z siebie nie oddali.

Nie człowiek to stworzył i nie człowiek będzie odbierał Wam imię i cokolwiek co do was należy. Chodzi o to by się obudziła świadomość i na poziomie energetycznym zablokowała te systemowe działania. Czarna Wieża pozwoli wam się odnaleźć. Jeżeli są słabości wystarczy je tylko naprawić, właściwie ustawić i stać się doskonałym. W Czarnej Komorze po przejściu procesu samointegracji, gdzie wszystkie ludzkie człony muszą być na powrót ze sobą scalone, należy odszukać CZARNY PUNKT na CZARNEJ ŁĄCE, którą nazywamy PŁASZCZYZNĄ ZMIAN, wejść w ów punkt i dać się wizjom prowadzić! W ten sposób dojdziecie do CZARNEGO DACHU, który ma tyle postaci, ile marzeń, dążeń, spełnień. Współpracuje on z BIAŁYM ZAMKIEM, jaki tworzy OAZA WZROSTU i BIAŁA WIEŻA, w którym to wzmocni się budząc własnego ducha mocą Świątyni Serca.

Jeśli kto z was rozumie ten plan, ten może od razu skorzystać z pasm PLATFORMY DESTRUKCJI i wejść w świat SREBRNEJ KULI, filmu gotowanego przez waszego własnego ducha, a więc was samych w czasie przed narodzeniem się w tym świecie. To koło ratunkowe zawiera w sobie wszystkie elementy jakie są wam potrzebne do uruchomienia tak procesu budzenia się, jak i budowania się w płaszczyźnie egzystencjonalnej i duchowej. Na końcu korytarza Świątyni Serca po lewej stronie przed drzwiami za którymi rozpościera się przestrzeń DUCHA ŚWIETEGO możecie ze stolika wziąć CZERWONĄ KARTĘ ZMIAN, która uprawnia was do uruchomienia procesu przebudowy siebie jak i zyskanie pomocy przewodników, którzy tym procesem będą kierować.

Pamiętajcie przy tym, że Srebrna Kula nie istnieje, a jest tylko portalem czasowym, który umożliwia odrodzenie się w was najdoskonalszych cząstek i pasm, jakie kształtowaliście swoimi wcieleniami i o jakich w tej chwili zapomnieliście. Portal pozwala otworzyć waszą moc energetyczną i duchową.

Odwaga, spontaniczność i wytrwanie w dążeniu do celu (zawziętość i cierpliwość też) pozwala zebrać to, co w różnych światach i w różnym czasie było przez was osiągnięte. Nie dziwcie się więc, że ujrzycie sceny, że wejdziecie w relacje, że doznacie stanów często odmiennych od wam znanych, ale istotnych do odtworzenia warunków, w jakich wasze mocne strony osobowości się kształtowały.

Portal czasowy znajduje się w jednej z nici Dna ukrytej w waszym mózgu. Tam znajdują się zapisy, kody i szyfry zmienne, które tylko wam umożliwiają skorzystanie z przygotowanych dla was rozwiązań (dla każdego inne). Dlatego nikt inny oprócz was nie jest w stanie tymi samymi doświadczeniami osiągnąć tego coście dla siebie przygotowali. Co innego, że czasem owe doświadczenia mogą być sobie podobne, a jeszcze inną rzeczą jest ogólny charakter zmian. Ta sama technika, z której się korzysta przy odnajdywaniu utraconej mocy.

Nie zapominajcie przy tym, że do mistrzostwa dochodzi się ciężką pracą, że bez cierpliwości i poprawności w wykonywaniu ćwiczeń żaden z was w pełni się nie otworzy (to praca, to upór, dążenie do celu). I nie bójcie się walczyć o siebie, bo wbrew pozorom ów wysiłek nie jest tak wielki. Każdy może mu podołać o ile wytrwa w swoim zamiarze. Kod wejścia do portalu czasowego jest taki sam: 1,2,3,4, ale u każdego z was owe wibracje są inne. Ekran kodów znajduje się po prawej stronie drzwi prowadzących do Ducha Świętego, po lewej Czerwona Karta Zmian, po prawej Ekran Kodów (wyciąga się numerek z Czerwonej Karty Zmian). Weźmiesz jedną kartę to druga się pojawia, Ekran Kodów - to jest a nie jest, to nie istnieje a istnieje.

Wystukując litery otwieracie drzwi, które tym razem prowadzą do Alei Zwycięstwa (jest tu obszar osobistej percepcji). Na Świętej Ścieżce (tam jest tylko światło), po lewej stronie znajduje się powtórzona Świątynia Serca, po prawej gmach Sądu Bożego, a powyżej niego Biała Wieża - ta, gdzie mieszka Bóg Twórca. Zaś wszystko to, co mieszka dalej, gdzie idziecie przed siebie jest indywidualne (jest tam to coście sami sobie przygotowali). Tu będziecie doświadczali własnej drogi, a często bardzo osobistej. Możecie tu natknąć się na lustra, sceny żywych i zapomnianych, gdzie można się przyjrzeć tak scenom - sytuacjom zajmującym wasze myśli, jak i scenom z przeszłości, które chcą wam o czymś przypomnieć (4 rodzaje luster).

W LUSTRACH MARZEŃ możecie zaś ujrzeć własne, realizujące się plany, zaś w LUSTRACH MROKU nieaprobowane przez was bądź wyparte z pamięci słowa, czyny i zamierzenia, które przecież stanowią o stanie Waszej duchowej postawy (to co odrzucacie bierze Duch Stwórczy). Uczciwość, czystość budujemy w świetle. Wszystko co było niewłaściwe jest nasze, nie odrzucajcie tego bo zostanie wykorzystane przeciwko wam. Tutaj możecie ujrzeć to, czego nie chcieliście w tym życiu.

Za każdym razem, gdy będziecie zaglądać do jakiegokolwiek lustra musicie być wpierw oczyszczeni, a więc zrównoważeni energetycznie oraz gotowi do odegrania przeciwnych ról, jak i stać po stronie każdego z uczestników tej sceny. Gdy więc przypomni wam Lustro Żywe scenę - kłótnię z partnerem, to musicie tą scenę powtórzyć dwukrotnie - raz jako wy, raz jako partner, a odczucie jego postawy musi być pełne, a nienarzucone i skrzywione waszym widzeniem. Może się tak bowiem zdarzyć, że to on miał rację, a nie ty. Jak i tak zdarzyć, że oboje mieliście racje lub byliście jej pozbawieni.

Lustra Żywe zapomniane i Lustra Marzeń i Mroku są jak kwiaty poznania, dzięki którym łatwo się zorientować gdzie i dlaczego zostały popełnione błędy i jak powstały iluzje, jak padały pomysły i jak człowiek ugrzązł w zapętleniu. Tutaj podpowiadają wam gdzie są słabości (odkrywacie mechanizm błędów). Poza nimi, gdy będziecie iść dalej przed siebie znajdują się piaskowe KAMIENIE ZWYCIĘSTWA, na których siada się by wejść w zadumę i uradować serce wspomnieniami cudownych chwil, które kształtowały naszą Rzeczywistość (może się zdarzyć, że usiadłszy znikniemy w tym kamieniu i zostaniemy przeniesieni w podobne sytuacje w innym świecie). Ale ani przy lustrach nie musicie się zatrzymywać ani na kamieniach siadać, bo należą one do przeszłości, która nie powinna w was już pobrzmiewać.

Na Kamieniach Zwycięstwa można siadać, byle tylko modlitwa na tym się nie skończyła. Na was czeka na końcu ścieżki las (i tu dopiero zaczyna się szkolenie), w którym znajduje się KRAINA POZNANIA, kraina waszej nadziei na lepsze jutro. Tę musicie najpierw zbudować sami, więc uważajcie by na końcu nie była zbyt skomplikowana. W niej musicie, bowiem odegrać wszystkie role. Być wszystkimi na przemian postaciami, a więc nie skomplikujcie sobie pracy. Na skali macie sprawdzać, które z postaci powinniście w modlitwie ożywić.

Dzięki temu unikniecie pułapki głodu mocy, autorytetu, a rezygnując z nienawiści odkryjecie, że w karmie: dobro i zło nie istnieje, a całość dąży do najwyższej harmonii, co jest celem funkcjonowania sił przyrody. Dlatego od czasu do czasu będziecie wchodzić na poziom sił przyrody, gdzie jako wiatr, jako ogień, ziemia czy jakikolwiek inny jej element będziecie się starać podpowiadać swoim własnym bohaterom, co czynić powinni.

Po takim doświadczeniu wszystko się zmienia, mówi do ciebie wszystko - drzewo, dom, wiatr. Odkryjecie w ten sposób wiele źródeł informacji, które stale starają się wam pomóc, czego do końca nie rozumiecie, choć na polu emocji i myśli owe podpowiedzi często odbieracie i z nich korzystacie. W tym świecie nabierzecie pewności, co do współistnienia, co do wielu powiązań miedzy na pozór różnymi elementami, dzięki czemu nauczycie się nimi działać na całość, a w efekcie nauczycie się odbierać kierunkujące was przekazy z samej przestrzeni (mówimy o sygnałach, które płyną i będąc uważnym można odczytać je).

Tak przygotowani będziecie mogli wyjść z lasu (las jest czymś, gdzie budujecie swój iluzyjny świat) i wejść do nowej Rzeczywistości, którą przygotują wam Przewodnicy. Tam otrzymacie role, która będzie do waszej energetyczno-duchowej pozycji dopasowana. Tu podejmiecie trening egzystencjonalny i powoli staniecie się silniejsi fizycznie, energetycznie i duchowo, przez co zmieni się całkowicie w was profil jako istoty ludzkiej. Tu zdobędziecie pieniądze, sławę i miłość, odczujecie cudowność zasłużonego uznania, siłę bożej sprawiedliwości oraz nauczycie się śledzić ruch sił ciemności i światła.

Gdy zaliczycie tę lekcję nadejdzie czas zejścia w lustrzany świat doczesności i zacznie się nauka wpływania na Całość waszą mocą energetyczno-duchową (w lesie stworzą wam pewną Rzeczywistość i to, co tam osiągniecie tutaj zacznie was stanowić). Kiedy się to skończy, zaczyna się prawdziwa zabawa z tą Rzeczywistością, ale "tam". Uruchomione zostaną w was artefakty, które do tej pory spoczywały w rękach Opiekuna i nimi zaczniecie kształtować wody energetycznego Oceanu Życia.

Będziecie blokować ruch ciemności, wzmacniać światło, tworzyć Nowe, w zdrowiu i wspólnej radości zyskując miano Rycerza Światłości, a gdy się to w końcu stanie, wasze zwierzę (związek z siłami przyrody) stanie przy was i zyskacie prawo do wprowadzania zmian w waszej Rzeczywistości, w waszym śnie, bowiem zrówna się on ze snem Ojca. Przez to będziecie czuć Ruch Przyczyny, Kierunek Tendencji, jak i spokojnie będziecie obserwować ekspresję własnego działania drugiej części waszej istoty, która mocą i bez waszego nadmiernego wysiłku wykrzesze to, co na zawsze zjednoczy was z ludźmi i z Ojcem i sami dla siebie staniecie się światłem, nadzieją i opoką.


Powrót do spisu treści